Tulosta

Käyttöehdot

Odotamme innolla mahdollisuutta toimia varausagenttinasi matkallesi. Lue nämä käyttöehdot huolellisesti ennen palvelun sekä tripsta.fi -verkkosivun käyttöä. Kun käytät sivustoamme tai teet varauksen sivustollamme, sinun katsotaan hyväksyneen nämä käyttöehdot.

 

Nämä käyttöehdot (""sopimus"") kuvaavat asioita, joita voit oikeudellisesti odottaa meiltä ostaessasi matkustamiseen liittyviä palveluita meidän kauttamme asiakasvelvoitteidesi lisäksi.
 

Sisällysluettelo

Tämän verkkosivuston käyttö

1.  Määritelmät

2. Varausten tekeminen verkkosivustomme kautta

2.1. Varaaminen verkkosivustomme kautta:

3. Sopimukseen liittyvää:

3.1. Sopimuksesi meidän kanssa

3.2. Sopimuksesi Matkantarjoajan kanssa

4. Varaaminen

4.1. Hinta

4.2. Palvelumaksu

4.3. Varauksen vahvistus

4.4. Muutokset ja peruutukset

4.4.1. Muutokset ja peruutukset sinun toimestasi

4.4.1.1. Maksujen palautukset

4.4.1.2. Lennon varauksen peruutus tai muuttaminen

4.4.2. Muutokset ja peruutukset Toimittajan puolesta

4.4.3. Peruutukset meidän toimestamme

5. Hinnat ja maksut

5.1. Hinnat

5.2. Maksaminen

6. Erityisehdot ja tiedot lennoista

6.1. Hinta

6.2. Palautukset

6.3. E-liput

6.4. Halpalentoyhtiöt

6.5. Matkatavarat

6.6. Alaikäiset ilman huoltajaa

7. Passi, viisumi ja terveysvaatimukset

8. Korvaukset

9. Tekijänoikeudet, tavaramerkit ja ohjelmistot tällä verkkosivustolla

10. Linkit kolmansien osapuolten sivustoille

11. Takuut, Vastuuvapaudet ja Vastuunrajoitukset

12. Sovellettava laki

13. Kirjeenvaihto

14. Muut käyttöehdot

14.1 Koko sopimus ja ositettavuuslauseke

14.2 Muutokset yleisiin käyttöehtoihin

 

Verkkosivuston käyttö

Ehtona tämän Verkkosivuston käytölle vakuutat, että (i) olet vähintään 18-vuotias; (ii) olet laillisesti oikeutettu solmimaan sitovan laillisen velvoitteen; (iii) käytät tätä Verkkosivustoa näiden Käyttöehtojen mukaisesti; (iv) käytätä tätä Verkkosivustoa vain aitojen varausten tekemiseen sinulle itsellesi tai toiselle henkilölle, jonka puolesta olet oikeutettu laillisesti toimimaan; (v) ilmoitat sellaisille henkilöille heidän puolestaan tekemiisi varauksiin liittyvistä käyttöehdoista, mukaan lukien kaikista heihin sovellettavista säännöistä ja rajoituksista; (vi) kaikki tällä Verkkosivustolla antamasi tiedot ovat oikeita, tarkkoja, ajanmukaisia ja täydellisiä, ja (vii) jos sinulla on käyttäjätili tällä Verkkosivustolla, turvaat tilitietosi ja valvot sekä olet täysin vastuussa mistä tahansa tilisi käyttämisestä sinun tai kenen tahansa muun toimesta. Pidämme oikeuden estää kenen tahansa pääsyn Verkkosivustolle ja palveluihimme, täysin oman harkintamme mukaisesti, milloin ja mistä syystä tahansa mukaan lukien mutta ei rajoittuen näiden Käyttöehtojen noudattamatta jättämisen vuoksi.

 

1. Määritelmät

Termit ""me"" ja ""meidän"" viittaavat Tripsta S.A.:ään, joka on yksi Euroopan suurimmista online-matkatoimistoista, joka hallinnoi mittavaa lukumäärää matkoihin keskittyviä verkkosivustoja brändin ""tripsta"" alla. Yhteystietomme löytyvät näiden käyttöehtojen lopusta (ks. ""Yhteydenotto"" alla).

" "Saat tietoja yhteystiedoistamme ja päivystysajoistamme verkkosivumme kautta kohdasta Ota yhteyttä.

Termit "sinä" ja "sinun" viittaavat sivustollamme vierailevaan, meidän kauttamme varauksen tekevään tai palveluitamme muuten käyttävään asiakkaaseen.

Lisäksi käyttöehtoja varten seuraavien fraasien tai sanojen merkitys selitetään alla, paitsi jos asiayhteys selvästi viittaa muuhun:

Varaus”: mitkä tahansa tuotteet tai palvelut, jotka teet meidän Verkkosivustollamme, jonka me vahvistamme tai hyväksymme. Hyväksyminen tapahtuu meidän  toimestamme;(ja sopimus suoritetaan loppuun), kun saamme täyden maksun sinulta ja olemme lähettäneet vahvistusviestin (joko meiltä tai kyseiseltä Matkantarjoajalta).

""Varausagentti"" tai ""Matkatoimisto"" Online-matkatoimisto, joka hallinnoi ja hoitaa verkkosivustoa tripsta.fi, joka liiketoimintaansa harjoittaessa tarjoaa neuvoja ja tietoja sekä toimii välittäjänä sopimuksia toteutettaessa matkustamisasioiden yhteydessä. Toimimme Matkatoimistona ja Verkkosivustona välikappaleena Matkantarjoajaa koskevissa tapahtumissa.

""Asiakas"" Henkilö, joka tekee Varauksen tai henkilö, jonka puolesta tarjoamamme palvelut on sovittu ja joka on hyväksynyt tämän ehdon.

“Palvelut”: verkkosivustomme tarjoama palvelu, kuten varaus- tai kuljetuspalvelut.

""Palvelumaksu"" tarkoittaa sitä osaa kokonaiskustannuksistasi palveluista, joita sinulle on annettu meidän puolestamme, kuten on ilmoitettu vahvistussivulla ja sähköpostissa, jossa kuvaillaan meidän sinulle tarjoamat palvelut.

“Matkantarjoaja(t)” or “Toimittaja(t)”: Lentoyhtiö ja/tai mitkä tahansa matkustamiseen liittyvien tuotteiden ja/tai paveluiden tuottaja, jonka kanssa Asiakas laatii sopimuksen ja joka soveltuvien käyttöehtojen mukaisesti on vastuussa palvelun suorittamisesta.

""Verkkosivusto"" tarkoittaa www.tripsta.fi verkkosivustoa.

 

2. Varaaminen verkkosivustomme kautta

2.1. Varaamalla verkkosivustomme kautta:

  • Hyväksyt näiden Sopimuksen ehdot sekä kenen tahansa Toimittajan kaikki mahdolliset lisäehdot, jotka soveltuvat varaukseesi, matkajärjestelyihisi tai mihin tahansa verkkosivuston sisältöön. Hyväksyt itsesi ja edustamiesi henkilöiden puolesta noudattamaan kaikkia sellaisia käyttöehtoja mukaan lukien kaikkien maksujen suorittamisen eräpäivään mennessä.
  • Hyväksyt, ettei maksamamme hyvitys voi missään olosuhteissa olla suurempi kuin ostamasi lipun hinta, josta on vähennetty palvelumaksua vastaava summa.
  • Hyväksyt, että sinun on oltava yhteydessä meihin kaikkiin varaustasi koskeviin ongelmiin liittyen lentokentällä ollessasi ennen kuin toimit millään tavalla. Sinun on noudatettava kaikkia tarjoamiamme ratkaisuja. Poikkeukset sallitaan vain meidän luvallamme.
  • Hyväksyt, että mikä tahansa näiden käyttöehtojen noudattamatta jättäminen voi johtaa (a) varauksesi tai ostosi peruutukseen, (b) varaukseen tai ostoon käyttämäsi rahojen menettämiseen, (c) pääsysi kieltämiseen kyseiseen matkaan liittyvään tuotteeseen tai palveluun ja (d) oikeuteemme veloittaa tiliäsi mistä tahansa kustannuksista, joita meille koituu sellaisesta rikkomuksesta.
  • Vakuutat, että (a) olet riittävän vanha käyttämään palveluitamme ja verkkosivustoamme ja saat luoda sitovia laillisia sopimuksia liittyen tähän käyttöön, (b) olet laillisesti oikeutettu toimimaan kaikkien varaukseen liittyvien henkilöiden puolesta sekä hyväksymään nämä käyttöehdot heidän puolestaan ja (c) antamasi tiedot ovat todellisia ja oikeat.
  • Olet vastuullinen ilmoittamaan sellaisille muille henkilöille kaikista käyttöehdoista, jotka koskevat heidän matkajärjestelyitään. Ymmärrät, että olet taloudellisesti vastuussa kaikista palveluistamme tai verkkosivustostamme, jota sinä ja sinun nimeäsi tai tiliäsi käyttävät henkilöt käyttävät.
  • Olet itse vastuussa toiminnastasi Verkkosivustolla (taloudellisesti tai muuten), mukaan lukien mahdollisesta käyttäjätunnuksesi ja salasanasi käytöstä.

 

3. Sopimukseen liittyvää:

3.1. Sinun Sopimuksesi meidän kanssamme

Myymme erilaisia matkustamiseen liittyviä tuotteita ja palveluita eri Matkantarjoajilta. Toimimme Varausagentin/Matkatoimiston roolissa välittäjänä tuotteille ja palveluille, joita emme itse suoraan tarjoa. Emme tuota sellaisia tuotteita tai palveluita. Tehdessäsi varauksen verkkosivustomme kautta, teet erillisen sopimuksen Matkantarjoajan kanssa heidän tuotteistaan ja palveluistaan. Me emme siis ole osapuoli sopimuksellisessa suhteessa tuotteiden ja palveluiden suhteen, joita tilaat Verkkosivustollamme, paitsi jos tässä muutoin nimenomaan mainitaan.

Kaikki kysymykset tai huolenaiheet tulee osoittaa Matkantarjoajalle. Emme ota vastuuta mistään Matkantarjoajan matkatuotteista emmekä anna mitään vakuuksia tai takuita (suoria tai epäsuoria) verkkosivustolla esiteltyjen matkatuotteiden ja -palveluiden sopivuudesta tai tasosta.

 

3.2. Sopimuksesi Matkantarjoajan kanssa

Matkantarjoajan käyttöehdot (mukaan lukien lentoyhtiön matkustussäännöt) pätevät kaikissa verkkosivustomme kautta varatuissa tuotteissa tai palveluissa lisäksi tässä mainittuihin ehtoihin. Matkantarjoajan käyttöehdot voivat sisältää maksukäytäntöihin, konkurssiin, velvollisuuksiin, peruutuksin, muutoksiin varauksessa ja takaisinmaksuihin (jos sellaisia on saatavilla) sekä mihin tahansa muihin rajoituksiin liittyviä määräyksiä, joten sinun kannattaa lukea kyseiset ehdot huolellisesti. Olet itse vastuussa lentoyhtiön tai Matkantarjoajan ehtojen noudattamisesta suhteessa lähtöselvitysaikoihin, lentojen uudelleenvahvistamiseen tai muihin asioihin. Joillakin reiteillä voidaan vaatia paluulippua matkustajan kansallisuudesta tai lentoyhtiön säännöstöstä riippuen. Tästä syystä kannattaa tutustua yksityiskohtaisesti Matkantarjoajasi soveltuviin käyttöehtoihin.

 

4. Varaukset

4.1. Hinta

Hinnat vahvistetaan varauspolun viimeisessä vaiheessa ennen kuin napsautat ""Osta nyt"", ""Tee varaus"" tai vastaavasta painikkeesta, riippuen ostettavasta tuotteesta.

 

4.2. Palvelumaksu

Käyttämällä verkkosivustoamme tuotteiden ja/tai palveluiden varaamiseen, valtuutat meidät toimimaan edustajanasi tuotteiden ja/tai palveluiden varausprosessin aikana matkanjärjestäjältä ja suorittamaan maksun kyseisistä tuotteista tai palveluista sinun nimissäsi ja sinun puolestasi tarpeen vaatiessa. Vastaavasti laskutamme sinulta palvelumaksun, joka riippuu varaamastasi tuotteesta. Kaikki perittävät maksut näytetään sinulle ennen varauksesi vahvistamista.
 

4.3. Varauksen vahvistus

Varauksesi loppuun suorittamisen jälkeen saat vahvistussähköpostin, josta löytyy varausnumero. Tällä hetkellä sopimuksesi suhteessa tarjottuihin tuotteisiin ja palveluihin tulee voimaan. Tämä vahvistussähköposti tarjoaa kaiken tarvittavan tiedon varauksestasi. Seuraavaksi tarkistamme, että varauksesi on syötetty oikein lentoyhtiön tai matkantarjoajan varausjärjestelmään ja että maksusi voidaan prosessoida oikein.

Lentojen varauksen yhteydessä velvoitteemme antaa lippu riippuu siitä, että olemmeko saaneet maksusi.

Liittyen ""erityistoiveisiin"", emme voi taata minkään tuotteiden (esim. ateriat, vammaisten palvelut, lastenistuimen jne.) toimittamista, mutta välitämme nämä toivomukset eteenpäin Matkantarjoajalle. Näiden erityistoiveiden toteutumisen tarkistaminen Matkantarjoajalta on sinun omalla vastuullasi.

 

4.4. Muutokset ja peruutukset

4.4.1. Sinun tekemäsi muutokset ja peruutukset

Mahdollisuutesi peruuttaa tai tehdä muutoksia varattuun tuotteeseen tai palveluun sekä menetelmät näiden muutosten tekemiseksi riippuvat kyseisen lentoyhtiön matkasäännöistä tai muiden Matkantarjoajien käyttöehdoista. Tämän vuoksi tilatuiden tuotteiden peruuttaminen tai muuttaminen ei välttämättä ole mahdollista tai toimintasi voi joutua täyttämään tietyt muutoksiin liittyvät vaatimukset.

Vaikka tiedot mahdollisuuksistasi peruuttaa tai muuttaa varaustasi ovat saatavilla verkossa varausprosessin aikana ja luettavissa vahvistusviestissäsi, on sinun omalla vastuullasi ottaa selvää Toimittajan erityisistä käyttöehdoista peruutusten ja muutosten osalta, sillä sinun katsotaan lukeneen ja hyväksyneen ne varauksen teon hetkellä.

Voit lähettää muutos- tai peruutuspyyntösi täällä. Tämän jälkeen saat sähköpostiviestin, jossa pyydetään vahvistusta voidaksemme käsitellä pyyntösi. Jos et jostain syystä saa tätä viestiä, olet itse velvollinen ottamaan meihin yhteyttä varmistaaksesi, että pyyntösi on vastaanotettu ja käsiteltävänä. Emme ole vastuussa mistään viestiprosessin keskeytymiseen johtavasta teknisestä syystä.

Monet lentoyhtiöt ja Toimittajat eivät salli muutoksia nimitietoihin. Vaikka pyrimme tekemään sellaisia muutoksia tarpeen vaatiessa, huomaa, että useimmat lentoyhtiöt ja Toimittajat tulkitsevat nimen muutoksen peruutuksena, johon pätevät tavalliset ehdot ja maksut.

Siinä tapauksessa, että teet mitä tahansa muutoksia varaukseesi (peruutus tai muutos), Toimittajasi käyttöehtojen lisäksi meidän vakiomaksujamme sovelletaan, kuten on kuvattu varausvahvistuksessasi. Nämä maksut sisältävät meille koituneet hallinnointimaksut eivätkä ne sisällä mitään suoraan Matkantarjoajan suoraan määräämiä maksuja.

 

4.4.1.1. Palautukset

Jos peruutat varauksesi, voit olla oikeutettu osittaiseen korvaukseen. Toimittajasi peruutusehtojen lisäksi vakiomaksumme ovat voimassa, kuten on kuvattu kuitissasi ja varausvahvistuksessasi.

Ostohinnan palautettava osio (jos sellaista on) korvataan sinulle, kun olemme saaneet rahat takaisin Toimittajalta. Siinä määrin, kuinka paljon saamme rahoista takaisin Toimittajalta, välitämme nämä rahat sinulle. Emme ole vastuussa Toimittajan jättäessä maksamatta korvauksia.

Jos matkavakuutuksesi kattaa peruutuksesi syyn, saatat pystyä reklamoimaan peruutusmaksusi vakuutusyhtiösi kautta.
Sama pätee siinä tapauksessa, että olet ostanut Moneyback Guarantee -peruutuspalvelumme; jos peruutuksesi syy kuuluu Moneyback Guarantee -palvelumme piiriin, tämä voi oikeuttaa sinut tai lähiomaisesi (tapauksesta riippuen) peruutusmaksujesi palauttamiseen.

Jos tahdot perua varauksesi tai muuttaa sitä, emme palauta palvelumaksumme tai varauksen tekohetkellä lipun hinnasta tarjottua alennusta (mukaan lukien etuseteleiden kaltaiset erikoistarjoukset).

Jos sinulla on varaus mihin tahansa tuotteeseen tai palveluun, mukaan lukien lentoihin, mutta et saavu lähtöselvitykseen tai et muuten hyödynnä kyseistä tuotetta tai palvelua (""no show""), et ole oikeutettu mihinkään korvaukseen. Riippuen kyseisen lentoyhtiön käytännöistä, voit kuitenkin olla oikeutettu korvaukseen mahdollisesta lennosta maksamastasi lähtöverosta (paitsi halpalentojen tapauksessa).

 

4.4.1.2. Lennon varauksen peruutus tai muuttaminen

Lentojen varauksen suhteen, huomaa, että jos peruutuksesta seuraa lentoyhtiön perimä peruutusmaksu tai jos muutoksesta seuraa korotus varausmaksuusi, sinun on itse maksettava tällaiset ylimääräiset kustannukset tai maksut varausvahvistuksessa selitettyjen maksujen lisäksi.

Halpalentoyhtiöiden peruutus- ja muutosehdot ovat lentoyhtiön soveltuvat ehdot. Sinun kannattaa ottaa yhteyttä suoraan lentoyhtiöön peruaksesi lennon tai tehdäksesi muutoksia halpalentoon. Yleensä halpalentoyhtiöiden lippujen hintoja ei makseta takaisin. Siinä tapauksessa, että päätät perua halpalentosi, palvelumaksujamme ja muita mahdollisia lisämaksuja ei palauteta. Jos peruutuksesi syy kuuluu ostamasi matkavakuutuksen piiriin, saatat olla oikeutettu lunastamaan soveltuvat palauttamattomat lipun maksut tai peruutusmaksut vakuuttajilta.

Huomaa, että lennot on tehtävä siinä järjestyksessä missä ne esiintyvät varausvahvistuksessa tai e-lipussa. Jos et aio nousta varatulle lennolle, ota yhteyttä lentoyhtiöön niin aikaisin kuin mahdollista keskustellaksesi vaihtoehdoista. Jos et tee lähtöselvitystä ajoissa varatulle lennolle, lentoyhtiö saattaa rekisteröidä sinut ""no-show"" -luokkaan, josta voi seurata lisäkustannuksia ja/tai koko matkasuunnitelman peruuntuminen ja/tai lippusi mitätöiminen.

Jos haluat perua varauksesi, koska et pysty toteuttamaan matkasuunnitelmaan liittyviä passin, viisumin tai maahanmuuton vaatimuksia, lentoyhtiön käyttöehdot ovat voimassa emmekä ota mitään vastuuta tästä syystä kertyvistä kustannuksista.

 

4.4.2. Toimittajan tekemät muutokset ja peruutukset

Sopimuksesi Toimittajiesi kanssa voi mahdollistaa heidän tekemänsä muutokset tai peruutukset varauksiin. Pyrimme siihen, että sinulle ilmoitetaan viipymättä kaikista merkittävistä muutoksista heti, kun tulemme tietoisiksi sellaisista muutoksista, jos siihen on aikaa ennen lähtöäsi, mutta emme ota mitään vastuusta tästä seuraavista muutoksista tai kustannuksista. Sinulla on tällöin mahdollisuus Toimittajan käyttöehtojen mukaisesti joko hyväksyä muutosjärjestelyt, hyväksyä vaihtoehtoinen matkajärjestely, jos Matkantarjoaja sellaista tarjoaa, tai perua varatut järjestelysi sekä saamaan soveltuvat maksut takaisin.

Best Price Mix -järjestelmämme tarjoaa halvimman lentojen yhdistelmän, joten saat mahdollisesti kutakin matkasi lentoreittiä kohden eri lipunnumeron eri lentoyhtiöiltä.Huomioithan, että jokaista yksittäistä lippua kohden pätevät vastaavan lentoyhtiön ehdot.

 

4.4.2.1. Muutokset lentoaikatauluihin
 

Varausvahvistuksessa näytetyt lentojen ajat saattavat muuttua varausajan ja itse matkan ajankohdan välisenä aikana. Siinä tapauksessa, että lennon aikataulu muuttuu, pyrimme ottamaan sinuun yhteyttä ja ilmoittamaan tällaisista muutoksista, jos annat meille yhteystietosi. Kuitenkin on sinun omalla vastuullasi tarkistaa lentoyhtiöltäsi, että varaamasi lento (sekä vaihdot) ovat voimassa varauksen mukaisesti. Suosittelemme, että otat yhteyttä lentoyhtiöön vähintään 72 tuntia ennen lähtöaikaa jokaisen lennon kohdalla tämän varmistamiseksi. Emme voi vaikuttaa millään tavalla lentoyhtiöiden aikataulujen muutoksiin, emmekä ota mitään vastuuta kustannuksista, jotka johtuvat sellaisista muutoksista.

 

4.4.3. Meidän tekemämme peruutukset

Selvän sellaisen virheen tapauksessa (mukaan lukien kaikki virheet tietojen syötössä, laskussa tai kirjanpitovirheet), josta seuraa selvästi virheellinen hinnan näyttö, varaamme oikeuden peruuttaa varauksesi, vaikka varaus olisi automaattisesti vahvistettu meidän toimestamme. Sinulle ilmoitetaan tästä niin pian, kuin mahdollista, jotta voit tehdä varauksen halutessasi oikealla hinnalla. Joka tapauksessa et ole oikeutettu saamaan korvauksia sillä perusteella, että sinulle on aiheutunut kustannuksia virheellisestä varauksesta, joka on peruutettu.

Joissain tapauksissa voimme pyytää jotakin todistusta henkilöllisyydestäsi laskutus- ja muiden tarjoamasi tietojen lisäksi. Tällaista voidaan pyytää varaushetkellä, varausprosessin aikana tai milloin tahansa sen jälkeen. Varaamme oikeuden peruuttaa varaus ilman mitään vastuuta, jos et tarjoa sellaista todistusta henkilöllisyydestäsi pyydettäessä.

Varaamme myös oikeuden peruuttaa varauksesi milloin tahansa turvallisuus- tai petokseltasuojautumissyistä. Tämä johtuu pääasiassa turvallisuus- ja petokseltasuojautumisprosessien raportoidessa maksukortin, annetun sähköpostiosoitteen ym. ongelmasta varauksen yhdeydessä. Kyseisessä tilanteessa voimme peruuttaa varauksesi ilman minkäänlaisia velvoitteita. Perumisesta ilmoittava viesti lähetetään varauksen yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

 

5. Hinnat ja maksut

5.1. hinnat

Tripsta S.A., yhtiö joka hallinnoi ja hoitaa tripsta.fi -verkkosivustoa, sijaitsee Kreikassa. Tämän vuoksi kaikki laskutus tapahtuu euroissa. Veloitettava kokonaissumma näytetään euroissa varaamisen viimeisessä vaiheessa ja ennen ostoa. Kortiltasi vähennettävä summa saattaa poiketa verkkosivullamme maksettavana näytettävästä summasta, sillä tämä summa riippuu korttisi myöntäjän (ja/tai tarjoajan) tapahtumaa koskevasta ylimääräisestä maksusta. Emme ole vastuussa mistään kurssimuutoksista aiheutuvista tai pankkisi asettamista maksuista emmekä mistään muista ulkomaan valuutan käytöstä johtuvista lisämaksuista, joita korttisi tarjoaja sinulta veloittaa, siinä tapauksessa, että korttisi tarjoaja ei laskuta sinua euroissa

 

5.2. Maksaminen

Maksu voidaan suorittaa sivustollamme luetelluilla maksutavoilla. Muita kuin sivustollamme lueteltuja maksutapoja ei hyväksytä emmekä ota mitään vastuuta postitse lähetetystä käteisestä tai shekeistä.

Tehdessäsi varauksen verkkosivustollamme sinun on tarjottava meille luotto- tai maksukorttitietosi, jotta voit maksaa koko varauksesi kustannukset. Voimme joutua välittämään korttisi tiedot kyseiselle Matkantarjoajalle varauksen toteuttamiseksi. Voit saada useita laskuja matkapalvelusta, joiden yhteissumma vastaa varaustasi.

Sinä valtuutat meidät tai valtuutetun kolmannen osapuolen ottamaan vastaan täyden maksun ostosi kokonaissummasta. Kun osto suoritetaan luottokortilla, lentoyhtiö voi ottaa suoraan lentojesi maksun.

Jos kohtaamme maksusi yhteydessä ongelmia, otamme sinuun yhteyttä 48 tunnin sisällä (tai 24 tunnin, jos matkustat seuraavan 48 tunnin sisällä).

Emme ole vastuussa mistään maksuvirheestä seuraavasta hinnan noususta. Asiakkaan on maksettava kaikki hinnan nousut ennen kuin varaus voidaan vahvistaa.

Emme ole velvoitettuja antamaan mitään lippuja, vahvistuksia, kuponkeja tai muita matkadokumentteja ennen kuin maksuprosessi on suoritettu loppuun ja olemme vastaanottaneet maksun. Kuitenkin kaikissa tapauksissa Asiakas on vastuussa koko summan maksusta tilatuista Palveluista.

Siinä tapauksessa, että maksu on suoritettu kolmannen osapuolen luottokortilla, saatamme vaatia kortinhaltian kirjallisen luvan. Me tai Matkantarjoaja varaamme oikeuden toimittaa e-lippuja, vahvistuksia, e-kuponkeja tai muita matka-asiakirjoja luottokorttisi laskutusosoitteeseen tai sähköpostiosoitteeseen, kun luottokortin myöntäjä sitä pyytää. Kaikkien varauksessa käytettyjen sähköpostiosoitteiden on oltava voimassa varaushetkellä.

Maksun ja varausvahvistuksen suorittamisen jälkeen saat kaikki tarpeelliset veroasiakirjat (kuitti, lasku) sähköpostitse Tripsta S.A.lta siihen sähköpostiosoitteeseen, minkä ilmoitit varauksen yhteydessä.

Mikäli pyydät laskun/kuitin laatimista, olethan erityisen tarkka syöttäessäsi tietoja oleellisiin kenttiin. Jos vaadit muutoksia virheellisesti ilmoittamiisi tietoihin jo laadittuun laskuun, muutoksista peritään lisämaksu 10 €.

6. Lentoja koskevat erityisehdot ja -tiedot

6.1. Hinta

Palvelumaksu ja jotkin muut lisämaksut eivät sisälly lipun hintaan, ja ne lisätään varausprosessin aikana. Kuitenkin matkalipun, verojen, lisämaksujen ja muiden ylimääräisten maksujen sekä lipun kokonaishinnan erittely on ilmoitettu varausprosessin eri vaiheissa. Viimeisessä vaiheessa ennen varauksen vahvistamista näytetään kokonaisnäkymä kokonaishinnasta. Napsauttaessasi lähetä-painiketta hyväksyt hinnan ja oston. Tämän jälkeen saat varausvahvistuksen sähköpostitse, jossa näytetään hinta.

 

6.2. Palautukset

Joissain tapauksissa, kun et kykene nousemaan lennollesi, voit olla oikeutettu saamaan takaisin osan ostohetkellä maksetusta ostohinnasta lentoyhtiön käyttöehtojen mukaisesti. Suurin osa lentoyhtiöistä maksavat takaisin matkustajille lentoyhtiöiden sekä valtioiden toimesta aiheutuneita veroja, palkkioita, maksuja ja lisämaksuja (TFC), jos lippu on jäänyt käyttämättä, sillä nämä TFC:t maksetaan lentokentille tai valtioille vain, jos matkustaja todella matkustaa. Muita TFC:itä (kuten polttoainemaksuja tai varausmaksuja) ei palauteta, paitsi ostettaessa joustavan hinnan lippu. Useimmat lentoyhtiöt vaativat hallinnointimaksun TFC-maksuja palautettaessa.

Mikäli haluat esittää vaatimuksen mistä tahansa mahdollisesti palautettavissa olevasta rahasummasta, teethän niin lähettämällä meille kirjallisen valtuutuksen täällä. Täten sinä valtuutat meidät suorittamaan kaikki vaadittavat toimenpiteet kyseisen palautuksen saamiseksi. Hyväksyt, että sinulla on lennon lentopäivämäärästä laskien 12 kuukautta aikaa kirjoittaa meille ja pyytää palautusta, jonka jälkeen luovut kaikista oikeuksista palautuksiin.

Huomaa, että jos lentoyhtiö tarjoaa liput suoraan tai lentoyhtiö ottaa suoraan maksun lennostasi, sinua voidaan ohjeistaa pyytämään palautusta maksusta suoraan kyseiseltä lentoyhtiöltä.

Huomioi, että palautukset voidaan käsitellä vain siinä muodossa, missä ne on maksettu varaushetkellä, ja että kaikkia palautuksia koskee kyseisen lentoyhtiön käytännöt ja meidän palautuspalvelupalkkiomme. Sinä täten valtuutat meidät vähentämään soveltuvan palautuspalvelumaksun sinulle maksettavasta palautussummasta.

Korvauksen tapauksessa sinulle yllämainittujen vähennysten jälkeen, asianmukaiset summat siirretään takaisin alkuperäisen maksun suorittaneelle osapuolelle sille maksukortille, jota käytettiin alkuperäisessä varauksessa.

Mitään sovellettavia palvelumaksuja ei korvata.

Asiakkaiden tulee huomata, että lentojen varausten palautusmaksujen maksaminen voi kestää jopa 6 kuukautta.

Palautukset maksetaan sinulle kun olemme saaneet rahan takaisin lentoyhtiöltä. Emme ole vastuussa lentoyhtiöiden maksamattomista palautuksista.

 

6.3. E-liput

Kaikki verkkosivustollamme myydyt liput ovat e-lippuja, jotka ovat paperiton tapa varata lentoja. Kun olet tehnyt varauksesi, se tallennetaan sähköisesti lentoyhtiön varausjärjestelmään. Lähetämme sinulle varausvahvistuksen sähköpostitse, jonka jälkeen saat erillisen e-lipun.

Sinun on näytettävä e-lippusi lentosi lähtöselvityksessä. Jos et ole saanut e-lippuasi 48 tunnin sisällä, sinun on otettava meihin yhteyttä sähköpostitse.

Luotamme sinun antamiesi tietojen oikeuteen, emmekä siten ole vastuussa, jos e-lippusi ei saavu ajoissa väärän sähköpostiosoitteen tai roskapostiasetustesi vuoksi. Sinun on ilmoitettava meille viipymättä, jos vaihdat sähköpostiosoitettasi tai yhteyspuhelinnumeroasi.

Lisäksi tarkista, että passissasi lukeva nimi on sama, kuin mitä lukee lipussasi ja/tai varaustiedoissasi. On sinun vastuullasi tarkistaa, että kaikki oikeat tiedot on syötetty varaukseen mukaan lukien, mutta ei rajoittuneena oikeisiin matkustajien nimiin, lentoihin, päivämääriin ja matkasuunnitelmiin. Jos jossain on virhe, on sinun vastuullasi ilmoittaa siitä meille välittömästi. Tarjoamme kaiken mahdollisen avun virheiden korjaamiseksi; kuitenkin sekä me, että lentoyhtiö saattaa periä tästä lisämaksuja, jotka koituvat sinun maksettavaksi.

Huomaa, että lentoyhtiöillä on omat sääntönsä ja asetuksensa koskien e-lippuja. Meitä ei voida pitää vastuussa näiden sääntöjen ja asetusten noudattamatta jättämisestä. Suosittelemme, että otat selvää näistä tiedoista lentoyhtiöltäsi ennen matkustamista.

Erittäin harvinaisissa tapauksissa emme ehkä kykene välittämään tietoja vahvistetuista varauksista lentoyhtiölle varauksen loppuun saattamiseksi lentoyhtiön toimesta johtuen meistä riippumattomista lipunmyynnin rajoituksista. Jos näin tapahtuu, pyrimme ilmoittamaan asiasta 48 tunnin sisällä vahvistuksesta ja järjestämään maksun palautuksen tai vaihtoehtoisen lennon. Jos valitset vaihtoehdon, joka on kalliimpi kuin alkuperäinen varaus, olet vastuussa erotuksen maksusta.

 

6.4. Halpalentoyhtiöiden lennot

Siinä tapauksessa, että halpalentoyhtiöt ovat mukana lentohaussasi, haemme lentoja halpalentotietokannasta, ja jos päätät ostaa tuotteen, prosessoimme varauksen puolestasi. Sopimuksesi on silloin sinun ja kyseisen halpalentoyhtiön välillä ja sinuun pätee täten myös heidän käyttöehtonsa.

Huomaa, että voit saada vahvistussähköpostin sekä e-lipun suoraan halpalentoyhtiöltä erillisinä sähköposteina.

Halpalentoyhtiöt saattavat myös veloittaa lisämaksuja selvitetyistä matkatavaroista, lentokentän lähtöselvityksistä, valituista istumapaikoista, lennonaikaisista viihdykkeistä (jos saatavilla), ruoasta, juomista ja välipaloista ym. Mitkään tällaisista palveluista aiheutuneet kustannukset eivät kuulu lippusi hintaan, ellei muutoin ole mainittu. Kaikki tiedot tällaisista maksuista eivät välttämättä ole aina saatavilla varausta tehdessäsi. Tästä syystä sinun kannattaa tarkastaa matkatavararajat ym. käymällä lentoyhtiön verkkosivuilla. Emme ole vastuussa mistään näistä syistä aiheutuvista lisäkustannuksista ja kehotamme sinua ottamaan yhteyttä kyseiseen lentoyhtiöön lisätäksesi palveluita sekä maksujen tarkistamiseksi.

 

6.5. Matkatavarat

Matkatavararajat ja -käytännöt vaihtelevat lentoyhtiöstä toiseen. Tästä syystä kannattaa tarkistaa matkatavarakäytännöt suoraan lentosi järjestävältä lenoyhtiöltä. Tarkista lennon tiedot varauksen jälkeen saamastasi sähköpostista saadaksesi selville sisältääkö varattu lento matkatavaroiden kuljetuksen.

Huomaa myös seuraavat asiat:

i) Lentoyhtiöiden, kuten Easyjet, Ryan Air, Wizz Air, katsotaan olevan halpalentoyhtiöitä, joiden kohdalla selvitettyjä matkatavaroita ei sisällytetä lennon varaukseen. Suosittelemme, että lisäät matkatavarat verkossa ennen matkaasi, sillä jotkut lentoyhtiöt veloittavat lisämaksuja matkatavaroiden lisäämisestä lentokentällä. Tarvitset tähän varauksen yhteydessä käytetyn sähköpostiosoitteen ja lentoyhtiön varausnumeron. Joidenkin lentoyhtiöiden kohdalla, kuten Easyjet, Ryan Air, Wizz Air, tarvitset myös tilitiedot, jotka on mahdollsesti lähtetetty sinulle erillisessä sähköpostissa yhdessä varausvahvistuksesi kanssa. Kehoitamme sinua hakemaan lentoyhtiösi verkosta ja käyttämällä ""Hallinnoi varaustasi"" -linkkiä lisätäksesi matkatavarat varaukseesi.

ii) Jotkin täyden palvelun lentoyhtiöt (kuten Air France ja KLM ynnä muut) tarjoavat halvempia hintoja, jotka eivät sisällä matkatavaroita. Kun olet valinnut lentosi, tarkista lentotiedoista kuuluvatko matkatavarat lipun hintaan. Jos matkatavarat eivät kuulu lipun hintaan, sinun on lisättävä ne itse. Tämä palvelu on useimmiten saatavilla vain lentoyhtiön verkkosivujen kautta. Matkatavaroiden lisäysmaksu on yleensä korkeampi lentokentällä, joten suosittelemme niiden lisäämistä ennen lähtöselvitystä.

 

6.6. Alaikäiset ilman huoltajaa

Ilman huoltajaa matkustava alaikäinen on 5-12 -vuotias lapsi, joka matkustaa yksin (ikä vaihtelee lentoyhtiön käytännöistä riippuen, joten tarkista tämä lentoyhtiöstä).

Monet lentoyhtiöt tarjoavat (tai vaativat) valvontapalvelua alaikäisille lennolle nousemisesta siihen hetkeen, kunnes alaikäinen on loppupäämäärässään. Tätä kutsutaan ""ilman huoltajaa matkustavan alaikäisen palveluksi"". Tämä alaikäiselle tarjottava palvelu on ensiksi hyväsyttävä lentoyhtiön toimesta. Kuitenkin käytännöt ilman huoltajaa matkustavien alaikäisten osalta vaihtelevat lentoyhtiöiden välillä. Esimerkiksi riippuen lentoyhtiöstä, ilman huoltajaa matkustavan alaikäisen palvelu on usein pakollinen 5-14 -vuotiaille lapsille, mutta valinnainen teini-ikäisille (15-17 -vuotiaille). Pidä huoli, että otat selvää eri käytännöistä koskien maksuja ja palveluita, joita lentoyhtiö tarjoaa.

Pienet lapset (yleensä alle 5-vuotiaat) eivät usein kuulu yksin matkustavien alaikäisten piiriin, ja heidän mukanaan on lennolla ja samassa osastossa oltava vanhempi matkustaja. Kuitenkin 12-17-vuotiaat matkustajat, jotka hinnoitellaan aikuisina matkustajina, eivät voi toimia alaikäisten matkustajien saattajina, ellei seurueeseen kuulu vähintään 18-vuotiasta matkustajaa.

Maksu peritään yleensä ilman huoltajaa olevan alaikäisen palvelusta.

Yksin matkustavia alaikäisiä koskevaan palveluun liittyen lentoyhtiö yleensä kysyy, kuka tuo alaikäisen lentoasemalle lähtevää lentoa varten ja kuka tapaa hänet määränpään lentoasemalla.

Huomaa myös, että tiettyjen maiden alaikäisiin kansalaisiin, jotka matkustavat kotimaansa ulkopuolella ilman huoltajaa tai jonkun muun kuin vanhempansa tai laillisen huoltajan (kuten määritelty passissa) kanssa, sovelletaan erityisiä vaatimuksia, esim. heidän on kannettava mukanaan lupakirjettä, joka on laillisen huoltajan tai vanhemman allekirjoittama, jolla on matkustuslupa.

Varauksen tekeminen yksin matkustaville alaikäisille on mahdollista vain puhelimitse.

Toistamme, olkaa hyvä ja ottakaa yhteyttä lentoyhtiöön ennen lippujen ostamista yksin matkustaville alaikäisille.

 

7. Passi, viisumit ja terveysvaatimukset

On sinun vastuullasi varmistaa, että passisi, viisumisi ja muiden maahantuloasiakirjojesi tiedot vastaavat hakemuksesi vaatimuksia. Tätä varten suosittelemmekin ottamaan yhteyttä suurlähetystöihin ja/tai konsulaatteihin hyvissä ajoin ennen matkustamista, ja varmistaa sitä kautta tarvitaanko matkakohteisiisi pääsyyn mahdollisesti viisumia. On tärkeää muistaa ilmoittaa kaikki matkasi varrella olevat välipysähdyspaikat, sillä myös niissä voidaan vaatia viisumia.

Emme ota vastuuta tilanteista, joissa matkalupasi evätään johtuen kieltäytymisestäsi noudattaa kyseisenlaisia vaatimuksia. Emme myöskään ota vastuuta tilanteista, joissa olemme auttaneet tai neuvoneet sinua kyseisiin asioihin liittyen.

On hyvä myös ottaa huomioon, että viisumien, läpikulkuviisumien ynnä muiden maahantuloasiakirjojen vaatimukset voivat vaihdella maasta toiseen, ja ne saattavat myös vaihtua ilman mitään ennakkoilmoitusta. Lisätietoja saadaksesi sinun kannattaa ottaa yhteyttä kaikkien hakemuksessasi olevien maiden suurlähetystöihin tai konsulaatteihin. Voit myös tarvittaessa ottaa yhteyttä lentoyhtiöösi. Sinun kannattaa ottaa lopullisen päämääräsi valtionvirastojen lisäksi yhteyttä myös kaikkien välipysähdyspaikkojesi suurlähetystöihin tai konsulaatteihin, sillä välipysähdyspaikoissa voidaan hyvinkin vaatia läpikulkuviisumia tai useaan maahantuloon oikeuttavaa viisumia, riippumatta siitä vaihdetaanko pysähdyksen aikana lentokonetta vai eikö.

Suosittelemme varmistamaan, että passisi on voimassa vähintään kuusi kuukautta sen jälkeen oletettua paluuaikaa, jotta välttäisit mahdolliset henkilöllisyystodistukseen liittyvät ongelmat matkallasi. Ota myös huomioon, että jotkut valtiot vaativat kaikilta maahantulijoilta vähintään vielä 3-12 kuukautta voimassa olevan passin.

8. Korvaukset

Käyttäjä sitoutuu korvaamaan meille ja tytäryhtiöillemme, toimittajillemme, ja tällaisten osapuolten toimihenkilöille, johtajille, työntekijöille ja edustajille kaikista valituksista, toimenpiteistä, vaatimuksista, tappioista, vahingoista tai muista syistä aiheutuvat kustannukset, (mukaan lukien kohtuulliset oikeudelliset ja kirjanpitopalkkiot) sinun tai kolmansien osapuolten kautta, seurauksena (a) tämän sopimuksen rikkomisesta, (b) kolmannen osapuolen lain tai oikeuksien rikkomisesta tai (c) sivustomme omasta käytöstä.

 

9. Tekijänoikeudet, tavaramerkki, ohjelmistot tällä sivustolla

Kaikki sivustomme sisältö, kuten tekstit, grafiikka, logot, painikkeiden kuvakkeet, kuvat, äänitteet ja ohjelmistot (""Sisältö""), on meidän tai alihankkijoimme omaisuutta ja se on suojattu kansainvälisellä tekijänoikeuslailla ja muilla immateriaalioikeuksia koskevilla laeilla. Immateriaalioikeudet, jotka säilyvät koko sivustomme sisällön laadinnassa (tarkoittaen esittelyä, valintaa, kokoelmaa, järjestelyä ja kokoonpanoa) kuuluvat yksinomaan yritykselle, joka hallinnoi ja käyttää tätä sivustoa, ja ne on suojattu kansainvälisellä tekijänoikeuslailla ja muilla immateriaalioikeuksia koskevilla laeilla. Kaikki verkkosivuillamme tai mobiilisovelluksessasi saatavilla oleva ohjelmisto on meidän tai ohjelmistotoimittajiemme tuottamaa, ja se on suojattu kansainvälisillä tekijänoikeus- ja muilla immateriaalioikeuslaeilla. Muunlainen kuin tämän sopimuksen mukainen sisällön ja/tai ohjelmistojen käyttö, mukaan lukien tämän sivuston sisällön kopiointi, muokkaaminen, levittäminen, välittäminen, uudelleenjulkaisu, näyttäminen tai esittely ilman lupaa on ehdottomasti kielletty.

Omistamme sivustoltamme löytyvät tietyt ohjelmistot ja sen sisällön tai se on meille tai palveluntarjoajillemme lisensoitu, joten käyttö voi edellyttää lisäehtoja.

 

10. Linkkejä kolmansien osapuolten sivustoille

Sivustomme saattaa sisältää linkkejä kolmansien osapuolten verkkosivuille, joita tarjoamme vain teidän avuksenne. Sinun tulisi noudattaa varovaisuutta sen varmistamiseksi, että käyttämäsi linkit eivät sisällä viruksia, matoja, troijalaisia tai muita vahingollisia mekanismeja. Kyseisten linkkien olemassaolo ei tarkoita, että hyväksymme tällaiset sivustot tai niihin liittyvän sisällön. Emme ole vastuussa tällaisista sivustoista tai sisällöstä, tai tällaisten sivustojen tietosuojakäytännöistä.

 

11. Takuu, vastuuvapaus ja vastuurajoitus

Meidän tai palveluntarjoajimme tarjoama tai kotisivuillamme julkaistu tieto, ohjelmistot, tuotteet ja palvelut saattavat sisältää epätarkkuuksia tai virheitä, mukaan lukien hinnoitteluvirheet. Me ja tytäryhtiömme emme takaa tiedon oikeellisuutta, emmekä ota vastuuta mahdollisista virheistä tai muista epätarkkuuksista, jotka liittyvät tällaiseen näkyvillä olevaan tietoon verkkosivuillamme (mukaan lukien ja rajoituksetta; hinnoittelu, valokuvat, yleiset tuotekuvaukset jne.). Pidätämme oikeuden korjata hinnoittelua koskevat virheet sivustollamme ja/tai vireillä olevissa varauksissa, jotka tehtiin väärän hinnan aikana. Tällaisissa tapauksissa, jos sovellettavissa, tarjoamme sinulle mahdollisuuden vireillä olevan varauksen säilyttämiseen oikeilla hinnoilla tai peruutamme varauksesi ilman seuraamuksia.

Hinnoittelut tavarantoimittajille on tarkoitettu vain yleisiksi ohjeiksi, emmekä takaa hinnoittelujen tarkkuutta. Emme anna mitään takeita tiettyjen tuotteiden ja palvelujen saatavuudesta. Emme vastaa tietojen, ohjelmistojen, tuotteiden ja tarjoamimme tai sivustollamme olevien palvelujen soveltuvuudesta mihin tahansa tarkoitukseen. Tuotteidemme tai palvelujemme käyttöönotto tai tarjoaminen ei merkitse meidän hyväksyntää tai suositusta tällaiselle tuotteelle tai palvelulle. Kaikki tällainen tieto, ohjelmistot, tuotteet ja palvelut tarjotaan ""sellaisinaan"" ilman minkäänlaista takuuta. Sanoudumme irti kaikista takuista sen suhteen, että sivustomme, sen palvelimet tai meiltä tai toimittajiltamme lähetetyt sähköpostit ovat viruksettomia tai ne eivät sisällä muuta haitallista sisältöä. Täten sanoudumme irti kaikista takuista ja ehdoista näiden tietojen, ohjelmistojen, tuotteiden ja palvelujen suhteen, mukaan lukien kaikki oletetut takuut ja ehdot, jotka koskevat myyntikelpoisuutta, sopivuutta tiettyyn tarkoitukseen, omistusoikeutta ja loukkaamattomuutta.

Liikenteenharjoittajat ja muut tavarantoimittajat, jotka tuottavat matkailu- tai muita palveluja tällä sivustolla ovat riippumattomia urakoitsijoita, eivät edustajiamme tai työntekijöitämme. Emme ole vastuussa tällaisten palveluntarjoajien teoista, virheistä, puutteista, edustuksesta, takuista, rikkomuksista tai laiminlyönneistä tai henkilövahingoista, kuolemasta, omaisuusvahingoista tai muista aiheutuvista vahingoista tai kuluista. Meillä ei ole vastuuta emmekä korvaa hyvityksiä viivästymisen, peruutuksen, ylivarauksen, lakon, ylivoimaisen esteen tai muiden syiden takia, jotka eivät ole hallinnassamme, eikä meillä ole vastuuta mistään lisäkustannuksista, laiminlyönneistä, viivästyksistä, uudelleenreitityksistä tai hallituksen tai viranomaisen toimista.

Emme ole vastuussa missään tapauksessa mistään välittömistä, välillisistä, rankaisevista, satunnaisista, erityisistä tai seuraamuksellisista vahingoista, jotka johtuvat tai jollakin tavalla liittyvät tämän sivuston tai palvelujemme käyttöön, näyttämiseen tai sivustolle pääsyyn, viiveeseen tai sivustolle pääsyn, sen käytön tai näyttämisen estymiseen, joka johtuu huolimattomuudesta, sopimuksesta, vahingonteosta, vastuunalaisuudesta tai muista syistä, ja vaikka meille olisi ilmoitettu tällaisten vahinkojen mahdollisuudesta.

Jos edellä mainituista rajoituksista huolimatta meidän todetaan olevan vastuussa menetyksistä tai vahingoista, jotka aiheutuvat tai ovat jollain tapaa yhteydessä joihinkin edellä kuvattuihin tapahtumiin, niin meidän vastuumme ei missään tapauksessa kokonaisuutena ylitä (a) meille maksamiasi palvelumaksuja kyseisen toimen tai toimien yhteydessä tällä sivustolla, tai (b) sata dollaria (100 USD) tai vastaava summa paikallisessa valuutassa.

Vastuun rajoittaminen vastaa riskien jakamista osapuolten välillä. Tässä osiossa mainitut rajoitukset ovat voimassa ja niitä sovelletaan, vaikka jokin ehdoissa määritelty rajallinen keino todetaan epäonnistuneeksi olennaiselta tarkoitukseltaan.

 

12. Sovellettava lainsäädäntö

Tätä sivustoa ylläpitää Kreikan yksikkö ja tämä sopimus on säädetty Kreikan lakien mukaan. Täten hyväksyt tuomioistuinten päätäntävallan ja toimipaikat Ateenassa, Kreikassa kaikissa riita-asioissa, jotka liittyvät tämän verkkosivuston käyttöön.

 

13. Yhdenmukaisuus

Kaikki asiakaspalvelua tai varaustasi koskevat kirjeet tulee lähettää osoitteeseen Tripsta S.A. Travel Agency, Karagiorgi Servias Str. 4, P.O 10562 Syntagma, Athens, Greece. Muussa tapauksessa otathan meihin yhteyttä.

Kaikkiin sähköpostitse lähetettyihin tiedusteluihin vastataan 24 tunnin kuluessa sähköpostitse tai puhelimitse, jos kyselysi on vastaanotettu työaikana. Jos kyselysi on vastaanotettu työajan ulkopuolella, otamme sinuun yhteyttä seuraavana arkipäivänä. Työaikojemme ulkopuolella vastaanotettujen kiireellisten kyselyiden kohdalla suosittelemme, että otat suoraan yhteyttä asianomaiseen palveluntarjoajaan.

 

14. Muut ehdot ja edellytykset

14.1 Koko sopimus ja määräysten itsenäisyys

Nämä ehdot sisältävät koko sopimuksen osapuolten välillä sen aihealueeseen liittyen.

Jos jossain vaiheessa jokin osa näistä ehdoista (mukaan lukien yksi tai useampi näiden ehtojen lauseke tai alalauseke, kohta, tai yhden tai useamman lausekkeen osa) katsotaan olevan mitätön tai tulee mitättömäksi tai jostain syystä pätemättömäksi sovellettavan lain nojalla, sama kohta katsotaan pois jätettäväksi näistä ehdoista eikä se vaikuta tai heikennä näiden ehtojen jäljellä olevien määräysten voimassaoloa ja/tai täytäntöönpanokelpoisuutta tämän laiminlyönnin seurauksena.

 

14.2 Muutokset yleisiin ehtoihin

Pidätämme oikeuden muuttaa tai päivittää näitä ehtoja aika ajoin ilman erillistä ilmoitusta. Ehtojen nykyinen versio näytetään verkkosivun yhteydessä siitä päivämäärästä alkaen, jona muutokset tulevat voimaan. Kun jatkat sivuston käyttöä noudattamalla ehtojen muutoksia, katsomme, että hyväksyt tällaiset muutokset.

 

Versio: 02/05/2017